Assalamualaikum

JIKALAU TAKUT DILAMBUNG OMBAK, JANGAN BERUMAH DI TEPI PANTAI, JIKALAU TAKUT DILANDA TANAH RUNTUH, JANGAN BERUMAH DI KAKI BUKIT... BERPIJAKLAH DIATAS BUMI YANG NYATA WAHAI TEMAN-TEMAN KU.... DUNIA TIDAK SELALUNYA INDAH, HIDUP KITA DIIBARATKAN SEPERTI RODA YNG BERPUTAR, KADANG KALA MNCAPAI KEJAYAAN DAN KADANG KALA MNCAPAI KEKALAHAN.. MARILAH KITA BERFIKIR UNTUK SENTIASA MENINGKATKAN DIRI KITA DAN JNGAN SALAHKAN LANTAI YANG BERJONGKANG - JONGKIT SEKIRANYA KITA SENDIRI YANG TIDAK PANDAI MENARI... RENUNGKANLAH WAHAI TEMANKU

Friday 18 March 2011

Knduri kawin mak su di Malim Nawar, Perak

Assalamualaikum.. hello world, macam anwar hadi la pulak, haha, tak pa lah, tak kisah , nie nak share tntang knduri kawin mak su ku yang bertarikh 12.03.11, Nama maksu Zuraidah Abdul Rahaman n paksu baru saya nama Suhairi, agak hnsem jgak, manis jer, maksu saya kawin wat kali kedua sebub telah kmatian suami, (al-fatihah buat arwah) Arwah telah mnggalkan seorang balu n dua orng anak, so, nie ada sedikit gamba untuk share ngan suma, knduri nya meriah, ramai giler yang datang, kami sebagai tuan rumah ucap trima kasih sebub datang
nie la maksu saya, jadi puteri pada hari tue.. cantik kan?


time nak akad nikah, majlis akad nikah dilangsungkan dkat rumah jer, sebub opah tak larat nak g masjid, ada masalah kshatan.. yang pakai kmeja pgang phone putih tue saya la, nyibuk jer nak rakam pa suma.. hahaha, yela, nak amik pngalaman kan


Alhamdulillah, selamat dinikahkan n sah mnjadi suami isteri.. moga bahgia ke anak cucu yer.. =)


majlis makan nyer,, ramai giler yang datang, kena bukak sampai 5 kemah, yang pakai baju oren sedondon tue, sepupu saya, duk bawak bakul bg buah tangan,, (rajin nya diorng, dapat upah ker???)


nie plak gamba adik beradik umi saya, yang paling hujung sebelah kiri tue gamba umi saya, kmudian maksu, n then mak long , n then, mama, n yang last skali pak lang


n nie pulak gamba family saya ngan pasngan pngantin, hurm, napa muka semua nampak moody jer???


Yeahhhh!!!, inilah gamba kluarga kami yang besar, semua ada kecuali uncle ted, arianna n sarah jane yang tak der sebub ada kat US.. sedondon kan kami pakai baju oren.. hahahaa, (napa gamba saya kecik ja kat hujung tue, haih, tak paham betul)


nie gamba selepas knduri, dah siap gulung karpet pa suma n ngah get ready nak pegi knduri sebelah laki plak,, haih, mntang2 la saya mnat bdak2, dah kna lindung blakng kanak2 ribena tue, haha, dah tak nampak gamba saya,, (pssstt, ngah try test rasa nak pelamin nie, yela, teringin.. hahahaha)


haaa, nie plak gamba sepupu saya yg paling kecik kat sana, jadi puteri kesayngan la jadinyer yea.. haha

hurm, stakat nie je dulu coretan saya.. t , kita kngsi lain.. overall, knduri memang best giler!!! assalamualaikum

4 comments:

  1. anwar hadi tu pkwe aina tue. jgn dok curi la ^^

    ReplyDelete
  2. Eh, yeker, tak aci la, kiter nak jgak, awk cari la pkwe lain, tapi, klau awk nak jgak, saya amik mat luthfi je lah

    ReplyDelete
  3. zzz. matluthfi ngn anwar hadi dua2 pkwe saya. ^^

    ReplyDelete